5 iul. 2009

lângă blocul nostru e unul cu 4 etaje în care mi-ar fi plăcut de când mă ştiu să locuiesc. poate pentru fumul care ieşea iarna pe hornul lui, semănând a poveste. e aşa de aproape de al nostru, că uneori privirea îmi mai scapă în câte un apartament luminat. aşa s-a întâmplat aseară. la etajul 2 s-au tot mutat în timp diverse familii. acum am zărit nişte picioare zvelte în pantaloni scurţi, lunecând uşor pe parchet. parchetul abia se pune, e nou şi lucios, i-am simţit de la distanţă oglinda. mi se pare aşa frumos spaţiul acela: casa goală încă, cu parchet mirosind frumos... iar ei, tineri şi îndrăgostiţi... îmmmm
*
azi moţul Cosmin a plecat în tabără în Maramu! era aşa fericit. şmecher şi fericit!
după ce l-am condus, moi et Mih am mers în parc. părculeţul de vizavi de Secţia 2 de Poliţie (noi îi zicem Doina, după benzinărie). ei bine, mi-e atât de bine acolo, atât de bine, iar la prima oră era dumnezeiesc!
după-amiază vrem să mergem la ikea, un alt loc drag! plimbăreţi aşadar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea