25 iun. 2013

Jurnalul recunostintei - 52

263... in ultima vreme, am scris Jurnalul recunostintei in gand!

264... vineri am mers la libraria Pauline, draga mea! acolo am intalnit-o pe sora Margherita, o bucurie de om! am vorbit amandoua, apoi m-am oprit fericita ca un copil la raionul cu iconite! am gasit 4 pe care le-am luat acasa: Sf. Nicolae, Sf. Arhangheli Mihail si Gavriil, Sf. Mare Mucenic Mina, Sf. Cuv. Teodora de la Sihla!
am descoperit si cateva noi semne de carte! pe unul dintre ele scrie asa:
"Asemenea unei flori gingase, prietenia este mereu surprinzatoare",
iar pe altul:
"Este frumos sa-ti realizezi propriile vise, dar este si mai frumos sa permiti ca visul pe care Dumnezeu il are cu tine sa se implineasca" - F. Garagnon.

265... tot vineri, am descoperit un magazinas de ceaiuri si ceainarie, Tashi se numeste, care m-a vrajit! mi-a ramas gandul la el, cu siguranta! 

266... cireasa de pe tortul insiropat al we-ului s-a numit Aleth Naquet! am participat in mod minunat la conferinta si workshopul desfasurate sub titlul generos Comunic, deci exist! al acestei doamne dragi! multumesc Centrului AmaneSer, prin Claudia Jimeno si Cati Calin - pentru generozitatea lor luminoasa de-a ma fi invitat la aceste manifestari, precum si revistei Tango!
r e l a t i a trebuie hranita, ingrijita, ca o floricica! uite-asa:
kohleria Ampalang

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea