14 mai 2013

Jurnalul recunostintei - 30

190... "care e starea ta interioară? spune-mi!"...

191..."părul tău a ce miroase? ajută-mă..." "a porumb... ca al păpuşilor de porumb miroase el..."

192... aseară topită de somn l-am căutat pe Vasile Lovinescu! glonţ m-am dus între cărţile unde nu mai intrasem demult... câte erau!! aproape că le uitasem, ca să le doresc din nou! m-am oprit la Jurnalul alchimic (Institutul European - 1994), dar am mai extras două din raft: Meditaţii, simboluri, rituri (Editura Rosmarin - 1997) şi Monarhul ascuns (Institutul European - 1999).
la pag. 14 a Meditaţiilor scrie:
" "Dumnezeule care îţi arăţi minunile în adânc, îndură-te de noi şi după cum întru început ai dezvăluit faţa adâncului şi ai arătat pământ ferm, aşa dezvăluie-ne şi nouă acum pământul, ca să nu pierim" "
la pag. 29 a Jurnalului scrie:
"Cine nu vrea să înceapă cu mirarea şi cu admiraţia, acela nu poate găsi intrarea în Sanctuarul interior. (...)Mirarea, cutremurul, admiraţiunea sunt zorile, albul luminii de dincolo, al Luminii neînserate."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea