15 mar. 2013

ma intreb cand voi inceta sa imi fac rau... Jacques mi-a spus de fiecare data cand ne-am vazut: asculta ce simti... asculta... si inceteaza sa-ti mai faci rau... cat mai poti, cat mai ai energie sa rupi cercul acesta care pare ca se autointretine... fa-o! viata mea s-a complicat mult, J. si mi-e frica. sunt nesigura pe cei 1000 de pasi. floarea Moni-la-3-ani, orhideea, are tije florale luuunngiii, dar toti bobocii au cazut. ti-as fi putut zice asta cu ochii inchisi. asta e adevarul...
azi am plantat o eucodonie Cornell! rizomul acela cu striatii, atat de cuminte, care s-a lasat pus in pamant de mana mea, si acoperit cu o plapumioara delicata... ei bine, rizomul acela a fost contraponderea la criza de tahicardie paroxistica de azi... bodyguardul de la farmacie mi-a zis ingrijorat: "si mai aveti grija si de dvs.!..." pana una alta, el a facut-o si ii multumesc! primavara frumoasa, domnule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea