2 ian. 2010

îţi mulţumesc, Doamne

"Vreau să-ţi mulţumesc, Doamne,
pentru darul vieţii.
Am citit undeva că oamenii
sunt îngeri care au doar o aripă:
pot zbura numai dacă rămân îmbrăţişaţi.
Uneori, în momentele de abandonare deplină,
îndrăznesc să cred, Doamne,
că şi tu ai tot numai o aripă.
Pe cealaltă o ţii ascunsă:
poate ca să mă faci să înţeleg
că tu nu vrei să zbori fără mine.
Pentru aceasta mi-ai dat viaţa:
ca eu să fiu tovarăşul tău de zbor.
Învaţă-mă, aşadar, să plutesc în zbor cu tine.
Căci a trăi nu înseamnă
a te târî prin viaţă,
nu înseamnă a smulge câte o bucată de viaţă,
nu înseamnă a cuceri viaţa,

A trăi înseamnă
a ne abandona ca un pescăruş
în beţia vântului.
A trăi înseamnă
a gusta aventura libertăţii.
A trăi înseamnă
a întinde aripa cu încrederea celui care ştie
că are în zbor un partener cât tine de mare!"

Tonino Bello

*de pe un semn de carte delicios de la librăria Pauline*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea