13 mar. 2008

săculeţi şi fluturi

îmi amintesc exerciţiul de la sală când păşim pe săculeţi, în grupuri de câte 5-6. din săculeţ în săculeţ, în cerc, unii în spatele celorlalţi. condiţia e să nu cazi de pe saci! la început, câţi oameni, atâţia saci. apoi se scoate un sac. şi trebuie să te mişti în continuare, găsind soluţii să înaintezi şi să îţi menţii echilibrul. şi să simţi că nu eşti singur!, mai ales că e din ce în ce mai greu să te strecori, să pui şi piciorul tău pe săculeţ, dar să laşi loc şi celorlalţi, să ai grijă de tine şi de tine-el sau ea, pentru că îmi pare că suntem o singură celulă - blocajul unuia e şi blocajul celuilalt, pasul lui e şi pasul tău, iar graţia ta poate fi şi graţia ei! şi se mai poate scoate un sac! uneori am senzaţia că echilibrul e aşa de fragil, încât parcă mă sprijin pe miros! tare bogat exerciţiul ăsta!
/////_______ /////
ieri am păşit din blog în blog, ghidată de polen de fluturi! am ajuns într-un loc frumos, care m-a luminat nespus! am găsit multe scrisori către fluturi! vrei să vezi cum e acolo?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea