19 mar. 2008

Scrisori autentice ale copiilor către Dumnezeu

¤Dragă Dumnezeu! Dacă eşti atent duminică în biserică, îţi arăt pantofii mei cei noi.
¤Dumnezeu! Vreau să trăiesc 900 de ani, ca tipul acela din Biblie.
¤Niciodată n-aş fi crezut că movul se potriveşte cu portocaliul, asta până când am văzut apusul de soare pe care l-ai făcut marţi seara. A fost tare mişto...
¤Tu chiar aşa ai proiectat girafa, sau din greşeală a ieşit aşa?
¤Tu ştii despre lucruri înainte ca ele să fie inventate?
¤Îţi mulţumesc pentru frăţior, dar eu m-am rugat pentru un căţel!
¤Te rog să-mi trimiţi un ponei. Până acum nu ţi-am cerut nimic. Poţi verifica.
¤Pun pariu că este foarte greu să îi iubeşti pe toţi de pe pământ. Noi suntem doar patru în familie, şi nu merge!

(primite pe mail de la Cristinica!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea