4 sept. 2007

romanticul Bacovia


am scormonit aseară prin dulapul cu tot felul de nimicuri ale mele, foi cu însemnări, caiete de la sală şi am găsit o hârtie pe care scrie Listă de rechizite (de pe vremea când erau puii la grădiniţă!), iar prin locurile libere şi pe spate fragmente din... Bacovia!! ce m-am bucurat găsindu-le!

.........
Largo

de George Bacovia

Muzica sonoriza orice atom

Dor de tine, şi de altă lume

Dor...

Plana:

Durere fără nume

Pe om...

Toţi se gândeau la viaţa lor,

La dispariţia lor.

Muzica sentimentaliza

Obositor

Dor de tine, şi de altă lume

Dor...

Muzica sonoriza orice atom

¤


Se aşeza să ningă -

Ningea.

Doream,

Sunt ani de-atunci,

Să te-ntâlnesc

La sfârşit de stradă

Ce dă în câmp.

Îmi părea

Că tu eşti mai frumoasă

Iarna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea