14 mar. 2007

pavilionul cu săculeţ

am vrut să-ţi scriu şi azi, deşi am o stare uşor sucită în vrej

am luat cărticica de la Cotidianul interpret de maladii, de Jhumpa Lahiri! nu o rata!

mi s-au amestecat multe în ultima vreme, multe altfel... şi nu ştiu cum le primesc, cum mă apropii de ele. dar, culmea, am senzaţia că ele m-au adoptat. parcă aş fi copilul lor... (dar eu tot colţoasă, parcă n-am învăţat să spun, să cer, să primesc. să fiu blândă, vorba lui Cos)

aşadar: mi-am făcut un blog nou, unde scriu cam ce fac eu cu săculeţul la ora 6 dimineaţa... e mai întunecos un pik decât follow me... dar e un pas mic şi foarte, foarte important pentru mine... pentru străina de mine.

te invit azi la Sala Dalles a Universităţii Culturale Ioan Dalles (la Universitate, lângă librăria Noi), dacă vrei să vii. de la ora 17, la conferinţele-atelier pe care le ţine Mario despre arta paşilor mici (iată!) de a ne avânta printre schimbări şi incertitudinile vieţii! te aştept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea