2 feb. 2007


Întâmpinarea Domnului azi!


scrisoare

când intru în casa Domnului şi văd rândunelele,
inima îmi tresaltă!

căprioara nu a trebuit să-şi sacrifice inima
în iarba înaltă

un curcubeu cu aripi de prinţese trezite la viaţă
plimbă cu roaba ghirlanda de ceaţă

sunt nişte oameni cu haine exact până-n pământ –
plutirea lor în cuvânt
mă face să clipesc
rar
şi cald

o,
iubesc
secundele înşirate ca furnicile pe de-a-ntregul ruginind
la soare

lianele cântă
nespus de viu!

casa Domnului e aşa de mare
şi de plină de multe făpturi, mai multe decât în arcă

şi e cineva care udă izvorul din mijlocul somnului
toţi îi zic Domnul

teii din piaţă îşi scutură pietrele mici
totul încape aici!
uite peştii
pe deasupra apelor înverzind
şi albinele cubic sădind
acul mirării
rinocerii şi-au rotunjit colţul
spre mlaştinile serii
urechile înşirate pe labirintice trompe
torc fildeşul zilei


mamaie Victoria,
am găsit casa milei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea