3 iun. 2013

Jurnalul recunostintei - 43

232..."Sunt teolog si profesor universitar. Imi place sa fiu amandoua acestea. Dar ceea ce iubesc cel mai mult - ceea ce imi face cea mai mare placere - e sa gradinaresc. Cred ca gradinaritul e mai aproape de dumnezeire decat teologia. Doresc fireste prezenta lui Dumnezeu. Dar vreau si rosiile, si dovleceii, si gastele salbatice, si porumbitele care se bucura iarna de ospatul semintelor cazute pe pamant. Gastele si porumbitele nu o stiu, dar ma gandesc la ele ca la o parte a gradinii mele. Cred ca daca toti am gradinari mai mult, lor si tuturor pasarilor ce zboara sus in vazduh si lumineaza gradina mea de jos le-ar merge mai bine."

- fragment pentru Irina si voi toti din carticica pe care o iubesc deja "Gradina ca parabola teologica - Meditatii despre gradinarit", de Vigen Guroian - Editura Deisis 2011 -

2 comentarii:

  1. Hmm... deci e cum mi-am inchipuit... Multumesc! O s-o am in vedere la urmatoarea achizitie de carti :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina, mie mi s-a parut fermecatoare! Proaspata si fermecatoare!

    RăspundețiȘtergere

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea