23 mai 2013

sfaturi de la Măicuţa Siluana Vlad

„Draga mea Ştefania,
Da, ai dreptate, o alegere proastă îţi face viaţa proastă. Dar viaţa, oricât de proastă ar fi, are marele avantaj că poate fi oricând luată de la capăt! Nu există fundătură a vieţii care să nu poată fi schimbată în poartă nouă! În nou început! Asta e viaţa! O aventură minunată şi incredibilă cu Domnul şi Dumnezeul nostru atât de iubitor şi răbdător. El nu ne promovează după medie! Ci după deschiderea pe care o avem la harul Lui şi asta se învaţă! Unii mai greu, alţii mai uşor! Dar când ai spus Da, nici un nu din trecut nu mai are putere. Toată bucuria vine prin acel Da.
Curaj! Totul e să fim cu El şi să căutăm harul Lui şi Împărăţia Lui!
Cu drag şi încredere,
Maica Siluana”
(fragment (pag. 84) din cărticica „Dăruindu-ne, intrăm în bucuria Lui”Monahia Siluana Vlad, Editura Doxologia, 2010)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea