9 mai 2013

Jurnalul recunostintei - 24

170... ieri am gasit la Mega Image un soi de oxalis pe care nu-l aveam... oxalis triangularis cu frunza verde si floare lila (eu aveam cu floare alba, ceea ce nu-i totuna!). asadar, sunt very happy!

171... Cosmin vorbindu-mi cu nespusa admiratie despre un prieten de-al lui rrom. e genul de prieten care te-ar ajuta în orice situaţie, mama...

172... o mica gradinareala, maini amestecate cu pamant! (bucuria mea!)

173... aseară, viaţa m-a surprins cu totul! am păstrat pentru cineva un pătrăţel dintr-o ciocolată cu alune mari Delhaize de la Mega şi am mâncat cu puterea gândului o bucăţică dintr-o plăcintă cu mere... am auzit din ecouri scrise ceva din freamătul muntelui şi nemărginirea câmpiei... şi muzica italiană a anilor 80...şi am mai auzit ceva, de parcă eram în "Povestea fără sfârşit" a lui Michael Ende: cuvântul copilă...

174... azi-dimineaţă, în goana spre serviciu, văd ieşind dintr-un tufiş un smoc verde altfel,... şi nişte bulbi... şi un ghiveci spart... n-am mai stat pe gânduri şi am recuperat plăntuţa! mergeam mândră pe stradă cu ea în mână, revărsându-se ca o fântână arteziană! o s-o numesc Găsita! (prietena mea dragă L, iubitoare desăvârşită a plăntuţelor, mi-a şoptit aşa: Găsita are şi un nume frumos de plantă, o cheamă Nolina! mulţumesc!)
ea e Nolina!

în noua căsuţă, mai spaţioasă!

175... am primit un dar tare pretios de la Viorica! acesta e darul! este ca un mar zemos care imi vorbeste, care ma gaseste! mul-tu-mesc!

2 comentarii:

  1. Draga Monicuta, probabil vantul impreuna cu altcineva ti-au trimis in cale acesti bulbisori. Este o planta frumoasa care nu deranjeaza si are un nume frumos, Nolina.
    L

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea L, multumesc din suflet pentru identificarea Gasitei! Si pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea