10 apr. 2013

Jurnalul recunoştinţei - 8

83... dimineaţă nevântoasă!...

84... "a observa fără a judeca" - Krishnamurti

85... ajung la gară în ultima clipă! uau

86... citesc în autobuz:
"A fi capabil, asemenea eroului Conn-eda, să te laşi în voia drumului, abandonându-te încrezător legii fundamentale care constă în simţul secret al propriei greutăţi şi care, cu toate acestea, răsună pretutindeni – în armonia sferelor, melodia primordială a Totului, „al sferelor acord fratern”, „trecerile necesare ca bolţi de sunet” ale soarelui, în imnul nemuritor al celei mai tainice pulsaţii a inimii şi în circulaţia organismului lumii – înseamnă a rezolva în chip absolut totul dintr-o dată. Căci asta înseamnă a întâlni pe neaşteptate vastul ritm al universului şi a te mişca o dată cu el. Aceasta înseamnă a urma cel mai orb, cel mai inexpresiv, cel mai mut impuls – gravitaţia pură – pentru ca astfel să descoperi totuşi centrul tuturor lucrurilor: acel punct în care sălăşluieşte cea mai mare linişte; acel punct în jurul căruia trebuie să circule totul, tocmai pentru că el îşi păstrează nemişcarea." - Regele şi cadavrul, de Heinrich Zimmer, Ed. Humanitas - su-per-bă!!!

87... kohleriile de la serviciu! le iubesc!

88... frunzele  episciilor!

89... cea mai mare bucurie pe azi: i-am cumparat lui mami pantofi pe neprobate... i s-au potrivit perfect! multumesc, Doamne!

90... porumbelul plonjand pe asfalt pe langa umarul meu!

91... pachetelul de la Nora cu oxalis si kohleria!

92... la florarie, observ uimita: oxalis adenophilla!! e o raritate... si ii sta foarte bine in casuta mea (ma puteam abtine? :) )

93... Cosmin in camasa alba!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea