30 dec. 2012

anul acesta e ca un fruct copt care sta sa se desprinda de ram... mai are o zi, apoi va trece in sertarul cu amintiri al fiecaruia... pentru mine a fost un an buuun, care m-a apropiat mult de Dumnezeu! Sfantul Nicolae m-a chemat in biserica sa Sfantul Nicolae "Dintr-o zi", pe care o iubesc!
in 2012, am citit, am vazut cateva filme, am fost indragostita de rizomi de kohleria si de achimenes, mi-am facut prietene "florarese" pe www.sunphoto.ro... viata mi-a aratat multa clementa si darnicie! Cosmin a intrat la un liceu bun si aproape de casa, iar Mihnea a strabatut cu bine inca un semestru!
filmul meu preferat in 2012 a fost "Nothing Personal" -

revelatia intr-ale cartilor: Irina Mavrodin, mi s-a scurs in inima ca un ghiocel dezghetandu-si albul uimit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea