9 apr. 2010

Jacques Salomé: bolile sunt aliaţi

"Cred că bolile sunt în acelaşi timp nişte aliaţi. O formă de exprimare prin care corpul nostru încearcă să ne avertizeze că nu se mai simte respectat. Când mă gândesc la câte lucruri ne interzicem şi la autoprivaţiunile pe care ni le impunem în detrimentul propriilor noastre aspiraţii, când mă gândesc la fidelităţi, la loialităţile cărora ne supunem cu o tenacitate incredibilă şi în defavoarea respectului faţă de noi înşine, pot să înţeleg meritele corpului nostru care încearcă să se exprime prin maladii.
Apariţia şi evoluţia unui chist, a unui ulcer sau cancer sunt semne prin care corpul nostru, prea mult timp îngrădit sau înstrăinat, încearcă să se exprime şi să se facă înţeles."

Jacques Salome, "O viaţă pentru a vorbi despre noi înşine", Ed. Ascendent - pag. 214

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea