16 iun. 2009

vinde toate câte ai

nu ştiu de ce îmi dă ocol pasajul ăsta din biblie... vinde toate câte ai, vino şi urmează-mi...
lasă tot ce te desparte de viaţă. alege Viaţa. celebreaz-o

am găsit pe net ceva care mi-a plăcut, în acest sens, aici (integral)

fragment:

Uşa închisă

"Un lucru îţi lipseşte." Unii dintre noi avem anumite încăperi din casa noastră în care nu dorim ca Dumnezeu să intre. Ţinem încăperile acestea zidite bine. Pentru tânărul din Evanghelia de astăzi, această încăpere era lumea banilor. Nu vroia ca Isus să intre în această încăpere. Poate pentru noi această încăpere este ocupată de sufocanta ambiţie de a reuşi în carieră, indiferent pe câţi trebuie să îi calci între timp în picioare. Pentru unii, poate să fie ocupată de vechiul păcat al refuzului spovezii. Sau poate această încăpere zidită este ocupată de sexualitatea noastră căreia suntem hotărâţi să ne supunem, orice ni s-ar întâmpla, oricât ne-ar costa. Pentru alţii poate să fie o ură adâncă faţă de cineva, ură ce stă între noi şi Dumnezeu, furându-ne pacea. Dumnezeu poate să aibă orice doreşte de la noi, dar nu acel "un lucru". Poate să intre în orice încăpere, dar nu în aceasta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea