13 iun. 2009

Cercul mincinosilor - de J.C. Carriere

a veniittt vacanţaaaa!
nici nu-mi vine să cred că mi-am permis, azi, răsfăţul să aţipesc după-amiază. gata cu tezele şi testele, gata!

*
la ce o să mă uit în seara asta? la o nuntă. la Nunta lui Tuya (Tuya de hun shi). de când caut filmul ăsta! şi uite că e azi, de la ora 22, pe Pro Cinema! hai şi tu la această nuntă din inima Mongoliei, hai

*
Zorile

O poveste evreiască ne spune că un rabin i-a întrebat pe elevii săi:
- Cum ştim că s-a sfârşit noaptea şi se ivesc zorile?
- Tot aşa cum putem deosebi o oaie de un câine, a răspuns un elev.
- Nu acesta e răspunsul, a spus rabinul.
- Tot aşa, a spus alt elev, cum putem deosebi un smochin de un măslin.
- Nu, a zis iar rabinul. Nu acesta e răspunsul.
- Atunci cum?
- Când ne uităm la un chip necunoscut, un străin, şi vedem că este fratele nostru, atunci se ivesc zorile.

(din cartea Cercul mincinoşilor, de Jean Claude Carrere - Editura Humanitas)

4 comentarii:

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea