14 mai 2009

Rugăciuni de dimineaţă


* Doamne, Dumnezeul meu, care eşti de faţă aici şi pretutindeni, te ador împreună cu toţi sfinţii şi îngerii tăi. Îţi mulţumesc pentru nemărginita-ţi bunătate prin care m-ai păzit de rele şi mi-ai dat să văd din nou lumina zilei. Mă voi strădui astăzi, Doamne, să te laud şi să-ţi slujesc cu credinţă. Nu mă lăsa să mă îndepărtez vreodată de voinţa Ta preasfântă. Amin
* Doamne, în liniştea zorilor acestei zile, vin să cer de la Tine pace, înţelepciune şi tărie.
Vreau să privesc astăzi lumea cu ochi plini de iubire, să fiu răbdător, înţelegător şi blând...
Vreau să-i văd, dincolo de aparenţe, pe copiii tăi aşa cum îi vezi Tu, şi astfel să nu văd decât binele în fiecare dintre ei...
Închide urechile mele faţă de orice calomnie şi păzeşte-mi limba faţă de orice vorbire de rău. Să nu rămână în mintea mea decât gândurile ce binecuvântează. Să fiu atât de binevoitor şi de voios încât toţi cei care se apropie de mine să simtă Prezenţa Ta!
Îmbracă-mă în frumuseţea Ta, Doamne, şi fă ca de-a lungul acestei zile să te vestesc lumii. Amin

* Sfântă Marie, Sfinte Iosif şi voi, sfinţilor toţi, care sunteţi în patria cerească, ajutaţi-mă în slăbiciuni, întăriţi-mi credinţa şi nădejdea, aprindeţi-mă de focul dragostei, ca, îmbrăcat cu haina de nuntă a harului sfinţilor şi împodobit cu virtuţi, să pot intra fără frică şi ruşine în sala ospăţului veşnic, unde să laud pe Dumnezeu şi să mă bucur de El în toată veşnicia. Amin

(din Carte de rugăciuni. Sfânta Liturghie, editată de Arhiepiscopia Romano-Catolică, Bucureşti, 2006)

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea