29 sept. 2008

zacuscă de fasole/ reţetă de la Mirunica

1 kg fasole boabe
3 kg gogoşari
1 kg ceapă
750 ml ulei
sare, piper, condimente

Gogoşarii se dau prin maşina de tocat şi se călesc separat.
Ceapa se taie solzişori (eu am pus ceapa în blender) şi se căleşte în ulei, la foc mic, până devine sticloasă.
Fasolea se fierbe, dar nu se lasă să se rupă.
Se asamblează totul, se condimentează (eu am pus busuioc, oregano, cimbru, un condiment- amestec de la plafar, foi de dafin şi piper - măcinat şi boabe) şi se fierbe până iese uleiul la suprafaţă.
Se pune compoziţia fierbinte în borcane şi se lasă în cuptor cam o jumătate de oră la foc mic, după care se stinge focul şi se lasă borcanele în cuptor până a doua zi.
Poftă bună!

Mulţumesc Mirunicii pentru reţetă!

(nouă ne-a plăcut mult! Cosmin nu contenea să o laude!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea