29 iul. 2008

alianţe

în perioada 1-10 august suntem la Moeciu! e tabăra de vară a Grupului Naţional de Studiu şi Practică Yoga cu tema Alianţa cu timpul! vreau să mă aliez cu domnul Timp, aşa că iuhuuu! pe dealurile verzi, cu păturica şi perna de zafu! /tata m-a ajutat s-o construiesc! multumesc!!/ dacă o să mergem cu maşina, o să iau şi săculeţul de budo-zen! am aflat că vor veni şi Liana şi Marius cu Amalia, precum şi Radu şi Aisel cu Maria şi Iosif! şi bineînţeles dragii noştri prieteni Cristina şi Viorel însoţiţi de Cristi, o minune de băieţel! aşadar Cosmin şi Mihnea vor avea tovarăşi de joacă! liberi, liberi, liberi! sper şi fericiţi!

amănunte pentru stagiul Alianţa cu timpul, aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea