29 apr. 2008

ecologie

am inaugurat azi pe blogroll rubrica
Hai să comunicăm! Ne învaţă Jacques Salomé...
cred în metoda ESPERE propusă de Salomé - şi cred cu intensitate şi ardoare!
cred că suntem datori Poveştii din noi (nu-i aşa, Mo?) de a lăsa lumina (că tot suntem în Săptămâna Luminată!) să intre, să spele, să se odihnească... şi pentru asta trebuie să ieşim în întâmpinare cu o schimbare şi o recentrare permanente, care să facă muzica din noi să se audă! ascultând acordurile din noi şi vibraţiile celorlalţi...
încerc această schimbare în comunicare şi văd cât e de greu să mă rup de tipare vechi, de suferinţe grele pe care le tot car precum fata cea leneşă cufărul din poveste! ştii? vreau să devin sprintenă ca o rândunică şi să las balastul care mă ţine pe fundul apelor deoparte...
aşa că citesc cărţile lui Jacques, adun pietricele, scriu scrisori de restituire simbolică, păstrez candori şi fragmente de iubiri, desenez un podeţ între două blocuri... tot am senzaţia că un mic fragmenţel din multe evenimente din viaţa mea lipseşte! aşadar caut o pensetă, o pipetă, culoare, vibraţie, să pun acolo... dacă nu eu, atunci cine? dacă nu acum, când arde cămaşa pe mine, atunci când? şi dacă nu aici, atunci unde? aici, în viaţa mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea