11 oct. 2007

am avut până acum o săptămână ciudată, cu stat acasă răpusă de răceală, mers la ORL-ist cu Mih, care a făcut iarăşi otită, cumpărat cartea de la Cotidianul de miercuri, care pare superduioasă - se numeşte Pobby şi Dingan şi e scrisă de britanicul Ben Rice, în care e vorba în principal despre o fetiţă, Kellyanne, şi despre cei doi prieteni ai ei imaginari, care sunt uitaţi de tatăl fetiţei într-o mină, unde aceştia se rătăcesc! toată suflarea micului oraş se mobilizează, în căutarea lui Poddy şi Dingan!
ţin să te anunţ, dacă nu ai aflat deja, că Evenimentul zilei apare, de săptămâna asta, tot miercurea, cu un film de Oscar pe DVD! ieri a fost Aviatorul, care mi-a plăcut mult. peste două săptămâni va fi Crash, iar săptămâna viitoare - O fată de un milion de dolari, pe care eu am făcut imprudenţa să-l văd o dată, şi n-aş mai face-o! Crash în schimb mi-a plăcut muuult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea