9 aug. 2007

Biblia pentru cei mici


iată încă o cărticică pe care eu şi copiii mei o adorăm! (s-ar putea ca eu mai mult decât ei!). de la Editura Rao, ţin să precizez, pentru că am mai văzut şi alte cărţi tematic asemănătoare, dar care nu sunt ca ea! e poetică până la Dumnezeu şi are poze vesele! să vedeţi cum a început lumea:
Închide bine ochii. Ce întuneric e!
Astupă-ţi urechile. Câtă linişte!
Cândva, demult de tot, înainte de începutul lumii, pretutindeni era întuneric, pretutindeni era linişte.
Nu existau oameni.
Nu existau păsări.
Nu existau animale.
Pe urmă Dumnezeu a rostit:
- Să fie lumină! Să fie ziuă!
Să fie soare strălucitor!
Şi lumină s-a făcut!
Cât de bună a fost lumina!
într-adevăr! cât de bună este lumina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea