15 aug. 2007

sărbătoare mare

nici nu ştiu să spun cât de dragă mi-e Maica Domnului. mi-e dragă nespus!
azi-noapte le spuneam copiilor, înainte culcare, poveşti. pilde din biblie, pe un ton vesel. Mihnea spunea: mai vreau! Cosmin adormise. aşa le-am vorbit despre episodul când Iisus era împreună cu ucenicii pe marea agitată, şi a liniştit valurile. şi despre nunta din Caana Galileii, când la rugămintea Maicii sale Fiul a preschimbat apa în vin. şi despre înmulţirea pâinii şi a celor cinci peşti pe care a săvârşit-o Iisus, pentru mulţimea obosită... la sfârşit le-am spus despre dragostea tatălui pentru mezinul rătăcit şi iubit! cum am început? cu Fiat-ul Mariei spus Îngerului... aşa mi se pare mie că începe povestea!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea