13 mar. 2007


abia aştept de Paşte să mergem la ţară. am o senzaţie nebună de libertate când merg pe câmp! primăvara trecută m-am cocoţat pe bicicleta cu roţi foaaarte mari a lui Alex şi am zbughit-o pe uliţele satului! am trecut pe lângă biserică. îmi plăcea aşa mult să salut oamenii din faţa porţilor, să le zic bună ziua! şi să merg mai departe, cu vântul în faţă!
~
Lumi, am văzut Crash! filmele astea tapiserii de vieţi mă răstoarnă cu totul din comoditatea vieţii mele. revăd în minte imaginea cu puştiul ţinând în mână micuţa statuetă cu sfântul Cristopher, protectorul călătorilor..., râsul lui... apoi
~
am mâncat ieri o pizza superbună din piaţă de la mine. blat subţirel cu miros de vatră, ciupercuţe natur delicioase, măsline şi multă mozzarela! Janine mi-a dat-o în vileag! yes!


4 comentarii:

  1. si mie filmele intretesute imi procura o senzatie oarecum ciudata. ma fac sa ma gindesc la expresia aceea care mie imi place f mult cum suna in spaniola: "el mundo es un pañuelo" (lumea e o batista)!

    RăspundețiȘtergere
  2. lumea e o batista? splendid! n-am mai auzit expresia asta! ce sugestiv-vizuala e! spanioloaico!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-i asa ca e sugestiva? mai sint si altele care-mi plac. de exemplu, o varianta pentru "la omul sarac nici boii nu trag" ar fi: "llueve sobre mojado". adica "ploua peste cel ud":-)

    RăspundețiȘtergere
  4. m-au fascinat dintotdeauna expresile astea cu talc! si uite ca fiecare popor si-a gasit propriul mod, poetic as zice, de-a exprima cam acelasi gen de experiente, trairi... cand iti mai amintesti cate una, te rog s-mi mai zici! imi plac!

    RăspundețiȘtergere

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea