8 feb. 2007

despre săculeţ

azi-dimineaţă am auzit mierla!!! îmi venea s-o caut printre copaci şi s-o pup! dar s-ar fi speriat, aşa că... am lăsat geamul larg deschis şi
am lucrat cu săculeţul! ţi-am zis? iar am cusut la el, mi se părea prea fără tonus. îi simt cusăturile la pipăit, de parcă ar fi ale mele... acum e tonic, ferm şi hotărât! şi nu mai e dreptunghiular! e ca o căsuţă, noaptea... (când doar presimţi lucrurile şi te bucuri că te înconjoară!).
e a patra zi când mă trezesc cu o jumătate de oră mai devreme, ca să am timpul meu de lucru... (copiii dorm şi casa e încă somnoroasă! e o senzaţie de duioşie...)
întrebare: voi ajunge azi la sală? de trei săptămâni n-am mai fost! ce uşor e să dai înapoi... fiecare pas înainte are în spate muuulte balansuri între noapte şi zi!
ţine-mi pumnii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea