25 iul. 2006


S-au încheiat cele 7 zile de home alone! Ca 7 minuni ale lumii (mele).
Sâmbătă: deliciul a trei filme: Adio, dar rămân cu tine, Decalaj orar, Plimbare în noapte. Sub crusta îngheţatei, mi-am strâns genunchii la piept şi am făcut ochii mari. Şi urechile mici, ca să aud:

Numele tău e foarte luminos, Rose...

Mie îmi plac mirosurile! Nu neapărat cele frumoase: transpiraţie, ziare, iarbă,... asta înseamnă viaţă.

Dacă asculţi foarte atent, poţi să auzi soarele când se loveşte de dealuri

Când iubeşti pe cineva, nu mai stai pe gânduri. Pur şi simplu dai totul.

M-am simţit atât de singură! Voiam să te ating măcar o dată!

Dacă Dumnezeu există, mi-ar plăcea să cred că el nu există în mine, că el nu există în tine, ci în spaţiul de magie dintre noi!...

Anii vor fugi ca iepurii...

Trăieşte clipa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea