10 iul. 2015

Sf. Rita şi Sf. Anton de Padova sau despre gasirea lucrurilor pierdute

şi acum când scriu, sunt uimită! ca prima oară când le-am cerut ajutorul! ca a doua oară şi ca a... "n"-a oară!!

când am pierdut rucsacul în Gara de Nord, i-am rugat cu tărie, pentru prima oară, să mă ajute! părea o cauză pierdută,... dar rucsacul a fost găsit!
altă dată: Cosmin işi uitase mobilul fiţos nici el nu ştia unde la o competiţie internaţională de LOL... ei bine, după un timp, cineva m-a sunat... şi a fost găsit!
acum vreo două săptămâni, Mih nu-şi mai găsea ochelarii de soare preferaţi... i-am căutat în toată casa, am răscolit totul, şi nimic! desigur, i-am implorat să mă ajute şi atunci pe sfinţii mei dragi Rita şi Anton...
eram cumva întristată că de data asta nu m-au auzit! heeeei, să nu credeţi niciodată că sfinţii nu ne aud! aşadar, acum două zile, am găsit ochelarii, erau căzuţi într-un loc nebănuit, protejaţi de un cearşaf!
au mai fost ajutoare şi în alte situaţii, când nu găseam ba chei, ba buletine, lucruri domestice pe care e musai să le găseşti la un moment anume, când "arde"! şi, da, ne-au ajutat mereu!
Sfinţii mei dragi, mulţumesc!

actualizare azi, 09.09.2015 - Cosmin nu-şi găsea buletinul! am răscolit toată casa...am explorat locuri nebănuite în căutarea preţiosului buletin, degeaba... am bănuit că i-a căzut din buzunar pe afară, până la urmă. deja vorbisem cu "inculpatul" să meargă la Poliţie să se intereseze care e procedura pentru eliberarea unei noi cărţi de identitate! dar, surpriză, m-a sunat Cosmin să îmi spună că l-au sunat de la Poliţie... buletinul a fost găsit! :) să mai spun că tot timpul m-am rugat Sfinţilor mei dragi Rita şi Anton de Padova? sunt absolut minunaţi!

sfarsit de septembrie 2015: pierdut şi găsit :) telefonul mobil al unuia dintre copii! părea pierdut de-a dreptul! simt uimire după uimire! ca într-un foileton poliţist, mereu îmi zic: de data asta, sfinţii mei dragi, vă înţeleg dacă nu reuşiţi să elucidaţi problema întortocheată :)... sincer, de când am început să îi invoc, rugându-i să mă ajute, nu a fost lucru pierdut care să nu fie găsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea