29 aug. 2012

cum se ajunge la Parintele Ilie Lacatusu - actualizare iulie 2016


Am reusit sa ajung sambata trecuta la Parintele Ilie Lacatusu! A fost o experienta tare emotionanta. Am ajuns in jurul orei 14.30 si am intrat la Parintele la ora 18. Era lume multa cand am ajuns, oameni care au mai fost si cu alt prilej au spus ca parca niciodata nu au asteptat atat, dar toata lumea a luat asteptarea ca pe un canon. A fost un soare puternic, noroc ca aveam umbrela la mine si am mai folosit-o pe post de umbrar. Impactul cu parintele a fost puternic, in apropierea osemintelor  lui am scos un sunet: vaaaaai, de uimire. Mainile, oasele lui pareau asa de usoare, ca de trestie! Totul parea ca un pergament! Cand am iesit afara, putin mai incolo, am inceput sa plang... transparenta aceea a Parintelui, senzatia aceea de USOR m-au insotit... Aveam senzatia ca asa trebuie sa devina viata noastra, ca la asta suntem chemati: sa lasam in urma grijile, greutatile, tot ce ne impovareaza si ne asfixiaza viata, si sa devenim USORI, permeabili la atingerea Lui!

CUM SE AJUNGE LA PARINTELE ILIE LACATUSU - informatii actualizate pe 25.05.2013:
Ca sa ajungeti la cimitirul Adormirea Maicii Domnului de pe Calea Giulesti la Parintele Lacatusu, puteti  lua autobuzele RATB 162 sau 163 din Crangasi. 
1. Luati metroul pana la statia Crangasi.
2. Sunt doua iesiri: pe una scrie "Piata Crangasi", iar pe cealalta "Bd. Constructorilor" - alegeti Bd. Constructorilor, si nu faceti dreapta la iesirea spre tramvaiul 41, ci mergeti inainte!

3. Cand ati ajuns la suprafata, faceti stanga! 

 ... Poza este facuta la iesirea din gura de metrou, privind in stanga. Autobuzul se zareste in statie!...



4. Statia de urcare in cele doua autobuze se numeste "Piata Crangasi". Sensul de deplasare al autobuzelor 162 si 163 este: spre Calea Giuleşti.
Statia RATB "Piata Crangasi" (bineinteles, cu tot felul de anunturi lipite!)
5. Autobuzele 162 si 163 o iau pe B-dul Constructorilor, apoi fac stanga pe Calea Giulesti. 
6. Cand intra pe Calea Giulesti, mai sunt cam 5 statii pana la statia RATB Depoul Giulesti (urmează după statia Institutul Pasteur, ca sa fiti pregatiti!), unde coborati. 

Aici coborati - atentie, nu este capat de linie!

7. Cimitirul Adormirea Maicii Domnului unde sunt osemintele Parintelui Ilie Lacatusu este imediat peste drum.



Va doresc drum bun, cu folos duhovnicesc!
Parintele Ilie Lacatusu se roaga pentru noi toti!

44 de comentarii:

  1. Buna ziua,
    As dori tare mult sa aflu in ce perioada a zilei poate fi vizitat Parintele? Din cate am citit pe forumuri, am inteles ca trebuie sa vina cineva din familie si sa deschida capela pentru a fi vizitat.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    Da, asa e, vine cineva din familie sa deschida. Eu am fost o singura data, intr-o sambata, pentru ca tot de pe forumuri am inteles ca sambata si duminica dupa ora 13 ar fi probabilitatea mai mare sa fie deschis. Uneori e deschis si joia.
    Va doresc pasi zvelti sa ajungeti la Parintele Ilie! In cazul meu, impactul a fost foarte mare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,

    Programul de vizitare al Sfintelor Moaste ale Parintelui Ilie Lacatusu, este marti, joi, sambata, duminica intre orele 13-17.
    Sa va fie de mare ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim din suflet de precizari! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru indrumari, sa va dea Dumnezeu sanatate si numai bine.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu va multumesc pentru cuvintele frumoase!
      Doamne ajuta tuturor si Parintele Ilie Lacatusu sa fie cu noi!

      Ștergere
  7. buna ziua,imi doresc din rasputeri sa ajung,poate face PARINTELE o MINUNE si imi gasesc fratele disparut din 1996

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru detaliile si indrumarile postate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua! Programul de vizitare e valabil? Adica e cel din 2013, facut cunoscut mai sus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Din pacate, anul acesta nu am reusit sa mai ajung la Parintele Lacatusu. Ultima oara am fost pe 25 mai 2013.

      Ștergere
  10. Oricum, Stimata mea Doamna, eu-personal va multumesc pentru traseul detaliat.
    Si cu ajutorul neprecupetit al Parintelui, astazi, cu ocazia Adormirii Dinsului, sper sa ma ajute sa ajung acolo. Toate cele bune si numai de bine, Cristina-Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ati ajuns la Parintele Ilie pe 22 iulie?

      Ștergere
    2. Cu (asa de mare) intirziere va raspund: DA. Va multumesc. Si re-cautind astazi traseul, tot cu ajutorul Dvs.... :) Parintele stie daca si cind sa ne primeasca. Doamne ajuta !

      Ștergere
    3. Ma bucur asa mult! Va raspund azi, de Sf. Ilie! Parintele Ilie Lacatusu sa ne mangaie pe toti!

      Ștergere
  11. Multumesc din suflet, Moni! Cautam cum sa ajung la Parintele si am ajuns la aceasta pagina unde ai scris toate detaliile -fara a sti ca iti apartine.
    Dumnezeu sa te ocroteasca si sa te lumineze in tot ce faci, impreuna cu cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez, draga mea! Ba bucur enorm ca pot fi de folos!

      Ștergere
  12. Buna ziua va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce trebuie sa duc la mormantul Parintelui nu am mai fost si de aceea nu stiu ce trbuie sa cumpar
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna seara,
    Eu nu am fost cu nimic special... am fost fericita doar sa fiu in preajma Parintelui, atat. Va doresc sa mergeti cu inima plina de bucuria Intalnirii! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună ziua, va rog din suflet sa mi spuneți dacă este același program marți, joi, sâmbătă și duminică orele 13-17?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Din cate stiu, nu este un program stas, adica nu va bazati pe aceste intervale orare decat orientativ... cineva din familie, cu bunavointa, vine si deschide. In privinta zilelor, cred ca probabilitatea de a gasi deschis este mai mare sambata si duminica. Va doresc ca Parintele Ilie sa va calauzeasca pasii si sa ajungeti cu bine acolo.

      Ștergere
  15. Draga Monica, sa iti dea Dumnezeu sanatate pentru ca ai descris atat de detaliat drumul. Ma duc si eu azi la Parintele, sper sa gasesc deschis. Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase, Felicia! Traseul l-am descris ca...pentru mine, care ma ratacesc foarte usor! Ma bucur din suflet daca poate fi de folos si altora!

      Ștergere
    2. Eliza Sotirescu08.02.2016, 14:23

      Dna Fagetean vreau sa ajung si eu maine la racla parintelui Lacatusu, aveti un nr de tel. al vreunui membru al familiei?

      Ștergere
    3. Va doresc drum linistit, cu folos duhovnicesc. Nu, nu am date de contact ale membrilor familiei.

      Ștergere
  16. Buna ziua! Poate sa spuna cineva cum se ajunge din curtea cimitirului la racla S. Ilie?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca veti ajunge la cimitir, negresit veti fi indrumata de cineva...

      Ștergere
  17. Ce rugaciune trebuie spusa atunci cand ajungi la mormantul parintelui ,este una speciala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rugaciunea din inima se va ivi de la sine, asa cred...

      Ștergere
  18. buna ziua...va las cu mare drag nr. de tel al dnului Mihai Spirache, nepotul Parintelui care va va raspunde negresit si va va da toate informatiile necesare. Eu am ajuns la Parintele acum cateva zile ,joi.:0721711400 - Mihai Spirache. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumim din suflet! Dumnezeu sa va dea sanatate si bucurie duhovniceasca!
      Toti cei care ne-am intalnit aici pe blog simt ca suntem ca o familie care se ajuta, stransi in jurul Parintelui Ilie! Ce bine! Domnul sa ne ajute in toate!

      Ștergere
  19. Doamne ajuta! Multumesc mult pentru informatiile care ne ajuta sa ajungem la Sfintul parinte Ilie Lacatusu! Sa ne fie de folos tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunat ca suntem impreuna in aceste cautari si insotiri! Bunul Dumnezeu e cu noi!

      Ștergere
  20. Cu ce autobuz ajung si ew de la gara de nord la mormântul Pārintelui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate va ajuta cineva care cunoaste mai bine la suprafata traseele mijloacelor de transport. Puteti lua metroul de la Gara de Nord si mergeti cu el 2 statii - Basarab si Crangasi. De la Crangasi gasiti traseul detaliat pe blog.
      Doamne ajuta!

      Ștergere
    2. Cu tramvaiul 44 puteti ajunge !

      Ștergere
    3. Bună ziua , Dacă nu ați ajuns la Părintele Ilie, maşina 162 are capătul la Gara Basarab.

      Ștergere
  21. Poate gresesc dar se poate ajunge direct cu tramvaiul 44 de la Gara la Sfantul Parinte.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ciobotea Georgeta18.06.2017, 19:21

    Astăzi mi-a povestit cineva despre intilnirea cu Părintele Lăcătușu.Nu a știut exact să-mi spună cu ce mijloc de transport in comun, de ajunge acolo. Am căutat pe Google, și așa am ajuns pe acest blog. Mi-am propus să mă duc marți. Nu știu sigur dacă este deschis, dar eu mă duc. Vă mulțumesc pentru cum ați descris traseul cu RATB. până acolo.

    RăspundețiȘtergere
  23. Doamne ajuta! Va multumesc pentru detalii! Am auzit atâtea despre Sfântul Parinte, încât...as pleca chiar acum pana acolo ( este 1 noaptea). Dumnezeu sa va binecuvanteze!!

    RăspundețiȘtergere

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea