18 iun. 2013

orhideea reprezentare simbolica

s-a mutat!
curat, pur si simplu!
acum e la fereastra, cumva privind din lateral (pe furis, inca!) AFARA. in stanga ei se afla o micuta kohlerie Sunshine, si ea venita la fereastra azi (fugind de canicula!). mai in stanga, Sunna, kohleria frumoasa cu frunze ample - aripi de porumbel verde in zbor! Sunna are boboci, iar unul se va deschide chiar maine! in spatele ei, un achimenes Orange Delight, suplu si inflorit, cocheteaza cu Sunna! iar in dreapta, la ceva distanta, un ghivecel cu soiuri ciudate de muscate puse la prins face o nota disparata (un pic). pe etajera mai sunt inca multe plantute, dar ea le va cunoaste  incetisor...

aceasta mutare a ei ma duce cu gandul la acea mutare a mea de la 9 ani, cand veneam la o noua scoala!  chipuri noi, prieteni noi, dintre care cea mai draga ramane, ever, Nicu!

(langa orhideea terestra s-a stabilit, dintr-o tara indepartata numita Balcon (!), o eucodonie cu frunze pufosele si nervuri rosietici! sunt cam de aceeasi talie si le sta bine impreuna! altfel decat cu orhiduta Moni, dar minunat!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea