9 iun. 2013

Jurnalul recunostintei - 47

244... joi am primit cu bucurie cateva cuvinte care mi-au vorbit!:
"ai mai multa incredere...fii tu... si ai sa vezi..." multumesc!

245... a inflorit kohleria Ylva, minunata! pentru aceasta speciala kohleria, ii multumesc din suflet unei doamne speciale - ca sa vedeti cum face  florile sa cante, va indrum aici!
kohleria Ylva

246... la ora 7 dimineata, azi, am primit un sms de la MM (multumesc!). ce vestea el? ca azi de la ora 11, in parcul Herastrau, este targ de jucarii, organizat de Teatrul Masca... bucurie mare! m-am mobilizat cu Mihnea, care a hotarat ca e cazul sa se desparta de cateva piese pretioase Lego... plus anumite carticele si jocuri... nici eu nu am stat cu mainile in san, imbarcand cateva plantute pe corabia unei sacose generoase! ajunsi la locul faptei, am fost tare fericita sa vorbesc cu un domn pasionat de flori, care mi-a marturisit incantat ca are acasa nu mai putin de 300 de ghivece! muscatele detin suprematia, spunea el, dar pana la urma a plecat si cu cativa lastari de achimenesi  si cu o begonie Doublet Pink de la mine!! Mihnea a fost un negustor cu sarm, se tot opreau pasionatii Star Wars sa discute cu el!

247... de la targ am venit insotita de ei (pentru Daria!): 
si de o carte cu viata Sfintei Parascheva: 


248... printre picaturi, mancarici, calcat si alte gospodareli, citesc o carticica, o scumpete, nu alta! Fericit fara motiv, asa se numeste! - Editura Curtea Veche

249... in continuare mi-e dor de mare! si mi-e dor de Ma!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea