9 iun. 2013

ce ma invata orhideea reprezentare simbolica

1... ca trebuie sa ma bazez pe radacini!...
frunzele doua sunt molesite rau... nu focusa pe ele, nu ramane deshidratata, mica mare MoNi... teaca de argint a radacinii e atat de vie, ai vazut?! priveste TOT, rotund!... nu separat,

ca o dislexica priveste
imaginea
VIETII-copac!

2... vindecarea se face in timp. echilibrul e fragil si nu stii incotro inclina balanta. a trebuit sa accept ca nu stiu nimic! si astfel sa ma spal de punctul meu de vedere imbacsit, pe care il car de 42 de ani! a trebuit sa obosesc de acest punct de vedere, ca sa las orhideea reprezentare simbolica sa ma invete, sa imi arate, sa fie profesorul meu. ma apropii de ea in fiecare zi si o las sa ma ia de mana si de pleoape... asa cum si pe ea o sprijina si o invata prietena ei orhidee terestra... am plans mult de cand am incuviintat sa las viata sa imi disloce bolovanii... am plans dupa mama, dupa mine, dupa viata dintre noi... acum plang mai putin... oare incep sa cresc? :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea