22 mai 2013

Jurnalul recunostintei - 36

205... dimineata pe la 5 am ieşit pe balcon, fericita sa adulmec aerul racoros si sa le privesc pe frumoasele mele adormite...

206... de cateva zile ma gandesc la mare... parca simt mirosul ei si al valurilor, si al algelor... cred ca nu am mai fost de vreo 7 ani la intalnirea cu ea...

207... plantele trebuie uneori copilite. ramurelele laterale se taie, pentru ca planta sa-si canalizeze seva spre firul principal... spre floare... pentru planta, cred ca e un proces dureros, dar gradinarul stie, are in minte viziunea Florii... imi dau seama ca, in perioada pe care o traversez, inconstient caut cai de scapare in lateral... or, ca intr-un recipient alchimic, trebuie ca esentele sa nu se piarda pe orizontala, ci sa tasneasca spre El...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea