20 mai 2013

ce ma invata orhideea mea reprezentare simbolica

stiu... au loc niste prefaceri... frunzele vor continua sa se ofileasca, iar radacina noua sa creasca... sunt niste procese care nu depind de mine. ele doar trec prin mine, ma intersecteaza...
imi amintesc dimineata aceea la serviciu. gandacelul-copil era in chiuveta, bantuia bezmetic. l-am gonit usor, dirijandu-l inafara spatiului unde apa avea sa vina in suvoi... eram bucuroasa ca l-am salvat. peste vreo ora, am revenit la chiuveta, cu treaba. si l-am vazut: era inecat intr-o picatura de sapun lichid... facusem tot ce-am putut ca sa fie bine, dar lucrurile iesisera prost... dar oare ce e bine si ce nu? viata uneori isi are cararile ei, si cred ca nu ar trebui sa o iau lucrurile la modul personal, ci asa cum sunt... pesemne ca ar trebui sa fiu un canal mai gol de pareri, mai fara zgura... ca viata sa nu se fereasca din fata mea, din calea mea... ci sa mi se dezvaluie
asa 
cum 
e.

2 comentarii:

  1. Buna dimineata, Monica. Asemeni pildei profesorului pentru studentii lui, cea cu borcanul umplut pe rand cu de toate.... tot la fel, si noi trebuie sa realizam ca pentru a intelege si invata cat mai multe, trebuie mai intai, sa ne golim cumva mintea de prejudecatile acumulate...
    Cu drag, o zi implinita iti doresc!
    Valentina33

    RăspundețiȘtergere

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea