15 mai 2013

Jurnalul recunostintei - 31

193... s-a deschis boboaca de episcie!... m-a întâmpinat la serviciu!...

194... am iesit pe balcon la prima ora a diminetii, sa dau "buna dimineata" floricelelor!...

195... racoare!...

196... am dat fuguta la Gara sa imi iau de la farmacie un nurofen pentru maseluta rebela si am gasit in sfarsit revista mea draga "Lumea monahilor" (nr. 70, aprilie 2013)... "Viata e fericire - spunea Varsanufie, cuviosul Optinei. Aceste cuvinte pot părea ciudate. Cum poate fi numită fericire dacă pe parcursul ei la fiecare pas se întâlnesc nereuşite, dezamăgiri, supărări? Câte necazuri suferă oamenii! (...) Viaţa va deveni fericită pentru noi atunci când vom învăţa să împlinim poruncile lui Hristos şi să-L iubim pe Hristos. Atunci vom vieţui cu bucurie, vom suferi cu bucurie necazurile care se abat peste noi, iar înaintea noastră va străluci luminos Soarele Adevărului, Domnul, spre Care ne îndreptăm."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea