9 apr. 2013

Jurnalul recunostintei - 7

65... ciripitul vrăbiuţelor, trecând prin termopane!...

67... rimel pe gene...

68... copac proaspăt, înflorit întâmpinându-mă!...

69... alt copac, arbore. "frate copac, ce mă fac?"

70... o linişte foarte aproape de asfalt. foarte blândă...

71... în staţie, azi 205...

72... traseu cu biserica Sf. Nicolae si Sf. Ioan Rusu, zâmbesc!...

73... povestesc cu Constanţa...

74... găsesc mesaj de la Nora...

75... floricelele mă susţin...

76...fiecare zi e o casă, altfel mobilată. mă uimesc!...

77... vorbesc cu Gabi la telefon. rasfat!

78... libraria Eminescu. o carticica la prima vedere m-a cucerit!

79... papetarie: imi plimb degetele prin tot felul de foi, portofele cu pisici, semne de carte, creioane!...

80... pe Academiei, intru la biserica Sf. Nicolae Dintr-o zi. ea e draga mea! acolo, Psalmul 120 deschis si Sfantul meu bun!...
din Psalmul 120: 
"Ziua soarele nu te va arde,
  • nici luna noaptea. 
  • 7.Domnul te va pazi de tot raul,
    Domnul iti va pazi sufletul.
  • 8.Domnul iti va pazi intrarea si iesirea
    de acum si pana'n veac.
    (de aici)
81... acasa: Paco de Lucia, Madredeus, Ravi Shankar, primite in dar. multumesc, oameni buni!

82... seara de primavara! friguroasa, imi suflu inca in palme...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea