8 apr. 2013

Jurnalul recunostintei - 6

46... canadiana calduroasa pe vant...

47... kohleria Jardin de Monet inflorita!...

48... mesajul Vioricai, aproape!...

49... Octav vorbindu-mi de Madredeus...

50... oxalis cu 4 floricele roz!

51... kohleria Birgitta, tot mai frumoasa!...

52... bucuria revederii domnisoarei vanzatoare de la librarie!...

53... "Mesagerul Sfantului Anton", asteptandu-ma in casuta postala! fe-ri-ci-re!

54... deschid plicul pe loc!...

55... cele doua frezii, pentru icoane!...

56... domnul din piata, vanzatorul de mere, pe care nu-l mai vazusem de mult!

57.... merisoare galbene, parca le simt gustul!...

58... ceapa verde, ridichi, salata verde, branza... adorabila piata!...

59... tot drumul spre casa, primavara!

60... Tuschi taind mere, pentru o prajiturica...

61... Cosmin proaspat spalat pe cap...

62... dau drumul la laptop...

63... cartodi rosii alungiti, ca niste oua de dinozauri!...

64... pe foc, bunatati. casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea