20 apr. 2013

Jurnalul recunostintei - 16

134... zi altfel! am intarziat la serviciu. si m-am bucurat de o lentoare aparte. in statie, fericita ca sunt intre oameni! domnul in gri, batranelul, asortat tot, femeia palida cu esarfa in carouri triste si geanta cu inscriptia British Council au fost in jurul meu in aceasta dimineata.

135... am pierdut si a doua masina spre job! mi-am cumparat un strudel cu mere, si cu el am cutreierat orasul!

136... kohleria An's Nagging Macaw si-a deschis portile! culorile! este adorabila, i-am facut foto din toate unghiurile posibile si imposibile! iat-o ^^^^  http://mikamo.sunphoto.ro/An_s_Nagging_Macaw ^^^^^

137... si a fost o zi speciala pentru ca am intalnit un om special! ieri a devenit azi... nu am simtit o discutie despre stele, ci cu si despre viata (amestecata cu apa si ceai!)... m-am simtit ascultata... ca si cum cerul meu personal m-ar fi privit si mi-ar fi vorbit. firesc. nespus de firesc. da, naparlesc! cine mi-a adus cerul cu stele si cu viata aproape? Valeriu Panoiu. multumesc frumos!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea