18 apr. 2013

Jurnalul recunostintei - 15

 126... 282 venit dimineata la tzanc!...

127... maine ma vad cu Cosmina!... deja am indragit-o!

128... Iepurasa (pestisoara) Mo e guresa si buna, ... are vesti minunate pentru mine!... pupiiiccci...

129... gandul ca maine voi merge intr-un loc nou si voi intalni un om nou!...

130... si buruienile fac flori!...

131... am visat azi-noapte: ajunsesem pe un ponton inalt, dupa ce bantuisem cu Mih prin tot felul de zone grele, murdare, obositoare. si din povarnisul acesta ca o limba de pamant, cand m-am uitat la un moment dat in jos, am vazut o apa alba ca laptele si ... nu stiu cum sa zic, era SF de altfel! nu mai vazusem asa ceva! senzatia era de "neincercat pana acum", de "hmmm, uimitor". stiam locurile prin care bantuisem, le recunosteam in mine, dar acea apa era ceva cu totul altfel. Mih s-a aruncat in ea fara teama, ca si cum ar fi vrut s-o incerce, dar eu ... m-am trezit cu acea curiozitate si nostalgie dupa apa cea alba ca laptele...

132...imi caut sensul... viata fara sens trebuie spalata, trebuie cautata... ca un orb pipai drumul, inapoi si inainte, cu senzatia clara ca sensul unei vieti este totuna cu bogatia, comoara acelei vieti...
ai vrea sa ma inveti Braille?...

133... marul inflorit de pe Dr. Felix! Institutul de Hematologie e peste drum. sangele, Mo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea