22 ian. 2013

Maica Domnului, Sfantul Nicolae, Sfantul Ioan Rusu

zi lunga densa azi, altfel, grabita...dupa visul de azi-noapte: pe un raft cum imi place mie pentru plante, stratificat, din lemn, niste ghivece mi-au atras atentia. doua plantute, care semanau la tufa cu violetele, stateau una langa alta. si aveau flori asa frumoase, ca niste mici clopotei curbati in sus, ca niste cupe. iar in mijloc, un fel de banut franjurat, galben, ca un cerculet luminos, iesea dintre petalele mov-stralucitor... erau adorabile, fantastice! nu stiam cum au ajuns acolo! pe o treapta mai jos, al treilea ghiveci, inflorit si el, avea un mix de plantute, toate cu floricele!
azi l-am internat pe tata la Fundeni. maine e posibil sa fie operat... am alergat iar la bisericuta de langa Institut, unde Sfantul Nicolae si Maicuta Domnului asculta cu discretie lacrimile oamenilor... apoi am fost la Polizu, la Sfantul Ioan Rusu. am ajuns pe noapte. bisericuta era cufundata in bezna. fochistul mi-a descuiat usa, a aprins lumina si ... a fost tainic, viu, BLAND, adevarat... am stat singura in fata icoanei sfantului, singura in biserica, dar nu insingurata... simteam o inima calda... totul parca era o inima calda si blanda, ca o incuviintare... Sfantul Ioan si el, cu discretie, citeste lacrimile oamenilor... si le preschimba in pace si lumina...
Doamne ajuta pentru maine si pentru zilele care vor urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea