17 nov. 2009

însoţirea magmei

din anatomia personală:

durerile au o perioadă de gestaţie. exprimarea durerii implică o naştere. cred că e foarte importantă această exprimare a durerii. mi-au folosit enorm instrumentele (nu chirurgicale!) sugerate de Jacques Salome: atenţia la ce simţi, însoţirea cu fidelitate a ceea ce simţi, reprezentarea simbolică printr-un obiect a ceea ce întâlneşti în magma durerii
corpul poate exprima foarte bine, în limbajul lui, ce simte. cărţile sunt deschise adesea, dar foile împrăştiate şi nenumerotate! numai atenţia şi compasiunea, şi mai ales lipsa de grabă, îndelunga răbdare pot vădi ce este de vădit! mie mi-au trebuit 3 luni de drenare, de lăsat ca apele să spele lâna de pe un spate încă viu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea