17 aug. 2009

locuri de ascultat

am mai găsit pe cineva pasionat de Norah Jones aici ! un tânăr indian din Calcutta.
video, versuri ale melodiilor de pe albumele ei, şi nu numai pe blogul lui all-about-norah!
¤
anul ăsta e unul al răvăşirilor de tot felul pentru mine. ce parte a corpului meu exprimă cel mai bine acest lucru? dinţii, măselele. ce învăţ de la ele?
1. că orice lucru, oricât de distrus ar părea, poate fi salvat
2. că sub armura unui dinte bine îngrijit şi minunat plombat (faţada!), în adânc, poate fi colectat puroi. şi atunci trebuie spartă armura şi lăsat locul deschis, să dreneze... locul trebuie lăsat să spună, să dea afară... locul trebuie ascultat...

PS: azi, la ora 13, am aflat numele calului troian: o carie mică, nevăzută, nebănuită, parşivă, zicea doamna doctor. un lucru aşa mic, care şi-a găsit dum spre interior, aruncând în aer cetatea bine camuflată a dintelui. nervul a murit, falca s-a umflat, iar eu m-am gândit că dintele ăsta a fost un dinte fidel - cum spunea Jacques Salome. un dinte care a luat asupra sa ce nu am putut grăi în alt fel

iar nu întâmplător am pus în acest post suferinţa legată de dinţi şi dragostea mea pentru Norah... nu întâmplător, să ştii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea