21 mai 2009

întâlniri

trec printr-o perioadă foarte ciudată, în care nu-mi găsesc matca. îmi aminteşte de alte perioade. de perioada-alta, aceea, în care am mers pe un fir scămoşat până am ajuns în grădina Părintelui Visarion, la Clocociov. atunci s-a produs o mutaţie în structura construcţiei care sunt...
sau de perioada când într-o primăvară vântuită cu zăpadă am dormit pe jos, pe ciment, la temelia Mănăstirii Dervent din Dobrogea, lângă crucea de leac. era atât de frig şi îmi era atât de bine şi mă simţeam, fizic, ca într-un neant care se voia vindecat
şi în spatele acestor trăiri-altfel regăsesc întâlnirea cu bătrânica Victoria, pe treptele care coborau dintr-o biserică. aceea a fost atingerea mea minunată de chipul lui Dumnezeu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea