21 feb. 2009

Cartea somnului - de J. Coe

Sâmbăta Morţilor azi... fluviu de nume pomenite în casa Domnului. împreună cu Miih, ca două fructe în copacul timpului, ascultam... mulţumesc frumos!


ce am mai citit: Casa somnului, de Jonathan Coe, o carte care pur şi simplu m-a vrăjit! meşteşug al scrisului ca de bijutier! o recomand cu bucurie. ea e:



acum citesc Cercul mincinoşilor - Poveşti filozofice din lumea întreagă, de Jean-Claude Carrier, pe care mi s-a pus pata de vreo lună şi de negăsit în librării! am comandat-o pe net, iar acum face parte din drăguţa noastră familie. o povestioară din ea:

Unde se află Dumnezeu?

Cineva i-a spus unui mare învăţat hasidic, Yitzak Meir, pe când era copil:
-Îţi dau un ban dacă-mi spui unde se află Dumnezeu.
- Iar eu, a răspuns copilul, îţi dau doi bani dacă-mi spui unde nu se află.

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea