30 sept. 2008

Adolescentul - de Dostoievski

pictură de Akiane

... oamenii învaţă de când lumea şi pământul, dar la ce le foloseşte toată învăţătura dacă nu ştiu cum să prefacă această lume într-o grădină minunată, veselă şi înfloritoare, care să bucure sufletul omului?
~
- Vorbeşti tot mereu de "o taină", ce înseamnă că "se săvârşeşte marea taină"?
- De taină mă întrebi? Apoi totul este o taină, dragă, în toate celea se ascunde o taină dumnezeiască: în fiecare copac, în orice fir de iarbă. În pântecele unei păsărele cât de micuţe, în puzderia de stele ce strălucesc noaptea pe cer, în toate se ascunde aceeaşi taină.

*din cartea Adolescentul, de Dostoievski*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea