17 aug. 2007

Urciorul - de Boris Nikolaevici Sergunenkov

sunt în mare criză de timp! pe fugă, vă zic aşa: în harababura din casa noastră, am regăsit o cărticică de poveşti pe care o iubeam mult cândva Urciorul, de Boris Nikolaevici Sergunenkov. iată o povestioară din ea

Soldatul şi cele 3 drumuri

Un soldat se întorcea de pe front, când deodată îi ieşiră în cale 3 drumuri. Pe care să apuce? A ales drumul din dreapta. A mers cât a mers, şi s-a trezit în satul lui natal. Ajuns aici, s-a gândit soldatul: unde duc oare celelalte două drumuri? S-a întors la răscruce şi a apucat-o pe drumul din stânga. Şi acest drum îl aduse în sat. A apucat-o pe cel de al treilea drum. Şi iarăşi se trezi acasă, în sat. Atunci a înţeles soldatul că toate drumurile de întoarcere din razboi duc spre casă. Aflând acest lucru, se linişti...



între timp, am pierdut cărţile cu Mica Prinţesă! Vreau la Mica Prinţesă!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea