20 aug. 2007

dialoguri duhovniceşti care mă fac fericită! (4)


primesc pe mail de la un prieten o desfăşurare de imagini ale Pământului văzut de sus... le trimit mai departe

ascult...

Părintele:
- Da, de sus toate se văd altfel. Şi Dumnezeul nostru cel de sus ne vede altfel, şi sfinţii - fraţii noştri mai mari, cei care au terminat alergarea în arenă şi acum s-au urcat în tribună şi ne privesc, ei care au biruit respectând regulie "jocului" şi s-au încununat cu cununi de biruinţă -, ne văd altfel, ne văd aşa cum noi înşine nu ne vedem încă, căci această vedere panoramică pe de-o parte şi detaliată pe de alta o vom avea atunci când şi noi, asemenea lor, ne vom fi săvârşit călătoria. De sus toate se văd altfel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea