7 aug. 2007

Mica Prinţesă!


I'm happy! blogul şi-a revenit, pot începe o viaţă nouă!

plouă, desigur! cum n-a mai plouat de mult...

vă recomand o cărticică dulce rău, e cu Mica Prinţesă. o ştiţi pe Mica Prinţesă? copiii mi-au zis că sunt nişte desene animate pe Minimax cu ea. de fapt nu e o singură carte, ci un ciclu de cărticele cu o ilustraţie plină de farmec şi text frumos, apărute la Humanitas Educaţional. Vreau la mama! Nu vreau la culcare! Nu vreau la spital! (nici eu!) Vreau să am prieteni! (şi eu!) Hai la joacă prin castel! Roată-roată prin grădina toată.


"Mica Prinţesă e tare nerăbdătoare azi! A mâncat dis-de-dimineaţă, ca să se poată juca prin parcul castelului. Dar mai întâi vrea să facă pleosc prin toate băltoacele noroioase..."

Regina-mamă are băsmăluţă bleu şi coroana e pusă deasupra!

o altă carte, pe care a primit-o Cosmin de la prietenul lui Andrei, Andrei cel mare, este Lumea pe care mi-o doresc, apărută în urma unei campanii Coca-Cola pentru o lume mai bună. aşadar e scrisă de copii, sub formă de scurte compuneri. una mi-a plăcut în mod deosebit! iat-o:


"Lumea pe care mi-o doresc are vrăjitori buni şi vrăjitoare bune.

Un vrăjitor a ajutat o bătrână care nu putea să meargă. Bătrâna i-a mulţumit foarte mult şi l-a întrebat dacă vrea să bea un ceai. El a zis că vrea.

Vrăjitorul şi-a găsit o prietenă pe care o chema Ana. Ana era vrăjitoare. Şi au trăit fericiţi"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea