21 iul. 2006

scrisorică/
un crivăţ mic


Mih e un ied cucuiet, aseară a dat cu capul în tocul uşii
Cos e nerăbdător de vacanţă
eu ... am o perioadă nu prea roz
!!! în spital am cunoscut un puşti, i-am spălat picioruşele şi i-am pisat cartofii cu brânză. plângea şi nu mânca. îi părea rău că nu are să-mi dea o fotografie cu el. ne-am împrietenit. el avea branulă, nu plângea la nici o injecţie, doar la masă, când se simţea foarte singur, iar asistentele îi îndesau mâncarea pe gât. o dată mi s-a pus în poală, aşa într-o doară, pe când se juca cu Mih. spunea că nu are mamă, mama era un fel de bau-bau, dar avea un tată care venea la el foarte rar în spital. copilul ăsta era îndrăgostit de un camion cu obloane bleu, îşi lăsa capul într-o parte când se juca cu el, absorbit. ştii ce scria înăuntru? "pt. cărat amante. îm îm îm îm" când a plecat şi-a pus mânuţele peste gâtul meu şi ne spunea la revedere, la revedere, cu faţa plină de zâmbet, de parcă noi rămâneam într-o gară iar el se urca într-un tren...
nici nu ştii în ce hal sunt
mă bucur de sărutul sub

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

buna, Tata

sunt eu, Fata Ta... am venit să mă aştepţi în Prag... Aceasta e Moştenirea mea